iPhone půjčovna
Strašná zkušenost s DJI.com

Strašná zkušenost s DJI.com

Když jsem si všiml nejnovějšího modelu DJI MAVIC AIR 2, rozhodl jsem se, že ho pořídím do půjčovny, ale kvůli čekání a neznámé dostupnosti v Česku jsem udělal objednávku v dobré víře rovnou na oficiálním shopu DJI.com. Nevím proč, ale očekával jsem, že bude přístup oficiálního obchodu DJI na podobné úrovni jakou má GoPro. Bohužel jsem se mýlil.

Před nákupem

Než jsem udělal předobjednávku, kterou jsem samozřejmě ihned zaplatil, tak jsem si psal s podporou ohledně dostupnosti. Informace zněla jasně. Pošlou dron tak, aby 28. května byl u mě. Říkám si, to je super, protože 28. května je oficiální prodej u nás, takže proč by ho nemohli poslat dříve.

Po zaplacení

13. 5., tedy nějakých 15 dní předtím, než mi měl být dron doručen jsem provedl objednávku a vše zaplatil. Když se stav objednávky nezměnil na „Processing“, ale visel stále na „Paid“, tak jsem se rozhodl, že podporu kontaktuji. Informovali mě, že objednávka je v pořádku a 28. května bude dron odeslán. Ptal jsem se proč bude 28. odeslán, když má být 28. u mě a oni, že to tak mají. No ok. Se nezblázním.

V den odeslání

28. 5. jsem napsal, proč není objednávka stále odeslána a dostal jsem informaci, že je vše v pořádku, že bude odeslána dnes. Říkám si ok. Když jsem večer viděl stále objednávku, která není označená jako „Processing“, tak jsem si říkal, co to zase je?

29. května – problém

Dnes ráno jim píši, co se děje, proč není objednávka odeslána a dostal jsem informaci, že mám uvedenou špatnou adresu. Adresu, na kterou mi z Aliexpresu a Ebay chodí ochranný skla, adresu, na kterou mi GoPro posílá kamery a příslušenství. Napsal jsem jim, že adresa je v pořádku, ať si ji strčí do Google. Prý není korektní. Ok. Požádal jsem je, aby mi okamžitě vrátili peníze a dron si objednal v Česku, kde si ho už mohu vyzvednout. To udělám až v neděli, protože jsem mimo Prahu.

BONUS

Na Facebooku si píši ve skupině s drony s člověkem ohledně jeho doručení a ten mi dokonce napsal, že mu už poslali číslo zásilky, která však nejede z Evropy, ale z Číny. Je mi ho líto, ale mě spadl kámen ze srdce, protože bych musel čekat minimálně další týden na doručení. Takhle budu čekat jenom na peníze, na kterých mě „odrbou“ minimálně o 1000 Kč, protože platbu mi strhli v době, kdy euro nebylo 27, ale 28 korun. Což u objednávky nad 1000 Euro není málo.

Závěrem

Pokud se chystáte v budoucnu nakupovat na DJI.com, počítejte s tím, že mohou nastat problémy. Nečekal jsem, že oficiální prodejce bude dělat takové problémy, protože moje osobní zkušenosti s GoPro, která TAKY posílá z Evropy jsou skvělé. Mají skvělé ceny, dostupnost zboží a doprava do Česka přes UPS je fakt rychlá. Na DJI.com už nikdy!



Další článek:
Předchozí článek:
iPhone půjčovna

Komentáře