iPhone půjčovna
Chytré auto a hloupý T-mobile

Chytré auto a hloupý T-mobile

Od T-mobile jsem před 3 lety odešel (asi po 10 letech), protože mě neskutečně štvali a taky proto, protože jsem dostal lepší nabídku na tarify. Nicméně, Chytré auto, o kterém jsem už psal v tomto článku mě oslovilo a proto jsem si ho pořídil. O tom, že T-mobile zůstává stejně hloupý, respektive „vychcaný“, teď rád napíši a odkaz na článek jim ještě pošlu na reklamační oddělení. Co mě tedy naštvalo a nakonec pobavilo?

3 hodiny v háji

Aplikaci Chytré auto jsem si objednal telefonicky s tím, že jsem si vybral prodejnu, kam si pro krabičku osobně půjdu. Součástí měl být i kabel pro případ, že ho u své Octavie budu potřebovat. Jaké překvapení pak bylo, když jsem přišel na prodejnu (obchodní centrum Flóra) a moje objednávka nikde nebyla. Tzn. pokecal jsem si s operátorem, který ale nic nevyřídil. Na prodejně mi kabel nedali, protože ho neměli a poslali mě na jinou, která je poblíž. Ok…

Přijel jsem na druhou prodejnu (obchodní centrum Eden), kde jsem čekal asi 40 minut, protože pracovník T-mobile vysvětloval pánovi přede mnou jak funguje telefon. Když už na mě přišla řada, byl jsem poslaný na centrálu, protože kabel taky nemají. Ok…

Přijel jsem do „pentagonu“ T-mobile, který je na Tomíčkové ulici, kde jsem tentokrát čekal 30 minut. Když už se na mě dostala řada, zlehka nervózní, že místo jiných starostí lítám kvůli kabelu po „celé“ Praze jsem spustil na pána, že chci kabel, který mi nikde nebyli schopni dodat. S úsměvem a WIN pohledem mi sdělil, že ho tam mají a že ho donese! TOP! Sranda skončila, když mi řekl, že za něj chce 150 Kč. Z principu, že kvůli tomu jezdím po Praze a stojí mě to čas jsem částku odmítl a nabídl mu korunu, za kterou jsem to měl mít, načež to zase odmítl on. Ok, zavolal si na pomoc šéfovou, která mě zřejmě po těžkém ránu v zasedačce poslala do háje s tím, že to jinak nejde. Ok… nádech, výdech, spustil jsem svůj příběh, jak jezdím po Praze pro káblík, který jsem měl mít za korunu a ejhle, šlo to…

Domluvili jsme se s „vedoucí“, že zaplatím 150 Kč a ona mi dá slevu na první 3 měsíce tak, abych to měl v podstatě zadarmo. Ok, DOUBLE WIN (já vyhrál a ona se mě zbavila)…

Krabička nefunguje! Operátorka je magor…

Měl jsem krabičku, SIM kartu a dokonce i kabel! Před barákem jsem tedy provedl „instalaci“ Chytrého auta a rozhodl se tuto vymoženost otestovat. Jenomže… nefunguje to, registrují se mi klidně 3 auta, přitom mám jenom jedno. Ok, zavolám na operátorku, třeba něco dělám špatně…

„Dobrý den, heslo pro komunikaci prosím“… nemám. „To je problém“… můj ne. Aneb žádné heslo pro komunikaci jsem nedostal, nikde jsem neměl šanci ho nastavit, ale paní ho po mě akutně chce a bez něj mi neporadí. Žádám ji, ať si mě najde přes IČ nebo rodné číslo, ale prostě NE, jejich systém (čti ona je líná) to nedokáže. Tak ok, nádech, výdech, vysvětluji co jsem dělal za poslední 3 hodiny a nakonec tedy WIN, ačkoli operátorka porušila interní předpisy, když se se mnou jako se zákazníkem bavila. Nakonec byla chyba samozřejmě na straně T-mobile, poslali do krabičky konfigurační SMS nebo co já vím a vše fungovalo jak má.

Šéfová z „pentagonu“ lže + chudina operátorka

Když už jsou tedy ty 4 měsíce po nákupu, raději si zavolám na T-mobile jestli je vše v pořádku a rovnou se zeptám, jak mi bude chodit vyúčtování, protože jsem měl takový blbý pocit, že někde bude nějaká chyba.

30 minut čekám na přepojení, protože má O2 výpadek a každý volá svému operátoru, proč mu blbne VDSL. Po přepojení na operátorku (s milým hlasem) jsem nejprve slečnu/paní seznámil s tím, co po ní chci, načež ona „heslo pro komunikaci znáte?“… neznám… nemám… Ok, bez zbytečných keců pokračujeme dál, protože pochopila, že nechci nic zneužít. Podle výpisu zjišťuji, že žádná sleva u mé smlouvy aplikovaná není a nikdy nebyla. Na účtu mám nedoplatek ve výši cca. 3x 75 Kč, ale že to zatím T-mobile nevymáhá. WTF? Paní na druhé straně informuji, že chápu, že za to nemůže, ale že bych to rád vyřídil, protože jsem s tím měl problémy a tak podávám telefonicky reklamaci s tím, že chci, aby se mi telefonicky ozvali a nenechali to vyšumět. Ještě se dovolím zeptat kam mi chodí vyúčtování, načež dostávám odpověď, která mě dostala a mám pocit, že i slečna/paní na druhé straně telefonu pochopila, co mi to vlastně řekla za blbost.

SMS s vyúčtováním mi totiž hloupý a tupý T-mobile posílá na SIM kartu, která je v krabičce, která je napojená do OBD portu mého auta! Tzn. buď chce T-mobile po klientech, aby si jednou za měsíc strčili SIM do druhého telefonu a přečetli si vyúčtování nebo jim asi trošku hrabe.

S milou slečnou/paní, která za blbost T-mobile samozřejmě nemůže hned napravuje jejich chybu a vyúčtování nastavuje na moje telefonní číslo a znovu kontroluje e-mailovou adresu. Vyúčtování by mi už mělo chodit správně! Uvidíme…

Dál už jsem operátorku netrápil, požádal ji o předání reklamace a slušně se rozloučil.

Závěrem

T-mobile mi svým jednáním pouze potvrdilo, že to je stále ta stejně tupá společnost, kterou jsem opustil před pár lety a ke které v brzké době ani nechci. Nejen, že telefonickou objednávku nevyřídili, musel jsem navštívit 3 prodejny, „šéfová“ mi lhala, jedna operátorka musela porušit interní předpisy aby mi mohla opravit službu, za kterou jsem si zaplatil, ale on vlastně stále dělá všechno tak nějak naopak! Omlouvám se za obsáhlejší článek, ale jinak to nešlo.

PS: Aplikace Chytré auto mi i po reklamaci z ledna stále ukazuje, že moje spotřeba činí 500l/100km….
PS2: 2x mi přišla varovná notifikace, že mi někdo krade auto,….. naštěstí to nebyla pravda
PS3: Jinak je to dobrá sranda za pár korun 🙂



Další článek:
Předchozí článek:
iPhone půjčovna

Komentáře