iPhone půjčovna
Reklamace iPhone 6 – část II. – výsledek reklamace

Reklamace iPhone 6 – část II. – výsledek reklamace

Před pár dny jsem se podělil o zkušenost s reklamací telefonu iPhone 6 mého známého a protože jsem v první části popsal spíše obecnou část reklamace, dnes bych se k tomu rád vrátil a napsal, jak vlastně celá reklamace dopadla. Pro ty, kteří nechtějí číst předchozí článek, problém byl s nabíjením, lupajícím displejem a samovolnými restarty.



Vyřízení reklamace v ITS

Telefon jsem v úterý 8. 11. 2016 kolem odpoledne zanesl do ITS (Vinohradská ulice v Praze). Jak už jsme psal minule, paní v servisu byla velmi příjemná a s informací, že by měla být reklamace příští týden vyřízena jsem spokojeně odcházel. Jestli se bude telefon opravovat nebo se dá nový jsem samozřejmě nevěděl. O to příjemnější pro mě bylo, když mi ve čtvrtek 10. 11. 2016 (ano, sotva 48 hodin od předání telefonu) odpoledne přišla sms, že je telefon opravený. Reklamací jsem řešil už opravdu hodně, ale takový fofr jsem ještě nezažil!




Druhý den, tedy v pátek jsem dopoledne skočil do ITS s reklamačním protokolem a ač jsem si myslel, že telefon jen „opravili“ (podle sms zprávy), tak na mě čekal nový (respektive refurbishovaný) iPhone. Telefon jsem pohledem zkontroloval, ale ono vlastně nebylo ani co. Ač si spousta lidí na refurbishované iPhony stěžuje, co jsem naposledy zjišťoval, telefon funguje jak má, lupání se neprojevuje a jednoduše, všechno je tak, jak má být (zatím).

Shrnutí reklamace u ITS

Z toho, co jsem napsal je zřejmě patrné, že pokud jste nuceni reklamovat váš telefon a jste z Prahy (nebo blízkého okolí), rozhodně využijte služeb ITS. Za mě oba palce nahoru. Nenašel jsem jedinou chybičku a už jenom to, že byla reklamace vyřízena za tak krátkou dobu je prostě k nezaplacení!

 



Další článek:
Předchozí článek:
iPhone půjčovna

Komentáře